reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Hapák

Michal Hapák

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Michal Hapák a som študentom denného štúdia na strednej odbornej škole so zameraním na cestovný ruch a IT technológie. Zaujímam sa o politiku a podrobne sledujem politickú scénu na Slovensku. Som presvedčený o tom že je potrebné kompletne vymeniť a reorganizovať naše politické spektrum a presvedčiť ľudí aby sa začali zaujímať o politickú budúcnosť tohto štátu. Som aktivista strany Sloboda a Solidarita a som presvedčený že táto strana je správnou voľbou pre budúce generácie. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

"Ruské koleso"

Michal Hapák

"Ruské koleso"

Hovorí vám niečo teória „ruského kolesa“ v politike? Vysvetlím vám pohľad obyčajného stredoškoláka na politickú scénu na Slovensku, a skúsim vám ho podať po praktickej stránke.

  • 2. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Tlak sociálnej skupiny na jednotlivca

Michal Hapák

Tlak sociálnej skupiny na jednotlivca

Pre svoj článok som si vybral tému možno trochu nevšednú ale podľa môjho názoru je táto téma veľmi zaujímavá. Vo svojom článku by som rád opísal moje pocity ako môže politická strana ovplyvniť človeka.

  • 31. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 343x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu